Olen murehtija märehtijä. Juutun mokiini, häpeään, vaikka pitäisi vaan muistaa lohduttavasti, että uusi moka odottaa nurkan takana - takuuvarmasti. Pitäisi ottaa oppia pieniltä ihmistaimilta - kompastelevat, kumittavat koko sivun & aloittavat uudestaan. 

Mutta me isot: iloista vastaanottoa, lämmintä huolehtimista & googlaamista !!!!!!! Voi hyvän tähren. Toisaalta henkilö joka kertoi asian, että oli etsinyt minusta/meistä tietoa, niin oli reilu, kertoessaan asian. Mutta tajusin, että uteliaat saattavat lähteä muillekin tutkimusretkille & vetää johtopäätöksiä. Mutta jos & kun olen aikoinaan tyrinyt talouteni, niin se ei tarkoita, että varastaisin, venkuloisin (mitä nyt vessassa lymyilen kun paikkaani en tiedä ja...😉). Ehkä iloisuudessani, sähläämisessäni, kujalla olemisessani on jotain epäilyttävää. 

Mutta oi, olen niin tyytyväinen itseeni, että olen uskaltanut kysyä -- että miten saisin koodit koneisiin, että pääsen kurkkaamaan missä minun pitää olla. En tiedä vaikka muualtakin näkisin!? 

Onpas monta mutta - lausetta ja tästäkin meinas tulla, vaan aloitetaanpa toisella: Arvasin, kun tiedän kylän tyylin, niin arvasin, että jotain taka-ajatusta tässä kuitenkin on, tuossa kuljetusjärjestelyssä: vähintään kukkien kastelu! Ei, ei, ei & ei. Harmittaa toki, että reagoin niin nopsaan ja vahvasti-mutta kun taustat on meillä sellaiset, että vieläkin edelleen paikataan viikonloppu viikonlopulta kissojen hoitajille nikkaroimalla milloin kattoa, milloin eteistä, milloin autotallia, milloin - mitäkin. Ja achtung! täsmälleen klo 9:00.  Olisihan se & on toki hienoa, että apua saa ja sitä tarjotaan, vaan nuo eräät achtunglaiset pilasivat sellaisen 'ilosen, rennon, auttamismentaliteetin'. 

Olen sitä mieltä ollut aina, että työt maksetaan rahalla, ei vastapalveluksilla. On selkeämpää eikä kukaan pääse kyläkaupan tuulikaaapissa kertomaan, että nekään ei oo käyneet naulaamassa kattoa, vaikka me niin...

Mut nyt on viikonloppu! 💖🌳🎶